24/5/10

Δεν τελειώνει η ζωή σε μία άρνηση...

Αυτό το καλοκαίρι έχει αποφάσεις.

Υποσχέσεις στον εαυτό μου.

Αλλάζω;

Μπορεί και όχι.


Στο μυαλό μου τρέχουν χίλια πράγματα.

Αυτός, εγώ, οι διακοπές που δε θα πάω, τα μαθήματα.

Η τρίτη λυκείου

Jesus, γιατί αγχώνεσαι ρε Αγάπη;

Διαβάζεις, άρα γράφεις.

Εσύ το λες τόσο καιρό.

Χρωστάω και μια χάρη στην Λύρις τον Αύγουστο. Άλλο άγχος.

Λατινικά, Ιστορία, Λογοτεχνία, Αρχαία.

Όλα γύρω μου γυρίζουν!

Εγώ γενικό και αόριστο κείμενο ξεκίνησα να γράφω, τώρα γιατί γράφω συγκεκριμένα;

Και μετά μου λένε ότι γράφω ωραία κείμενα.

Ωραίες ασυναρτησίες θα εννοούσαν μάλλον.

Πολλά λέω.

Είναι που μου έχεις πάρει τα μυαλά.

Είναι που ακούω Πυξ Λαξ και θυμάμαι εσένα.




Θυμάσαι τα "λευκώματα" στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο;

Που είχα μια ερώτηση που έλεγε "γράψε τον αγαπημένο σου στίχο" κι είχες γράψει "δεν τελειώνει η ζωή σε μία άρνηση... κι αν έχεις άντερα, την άρνηση ακολούθα"; Ε, το θυμάσαι;

Μου έμεινε και προσπαθώ να το εφαρμόζω από τότε.

Άσχετα που ξέρω ότι δεν το σκέφτηκες εσύ ο ίδιος.

Σε εκφράζει όμως.

Άραγε ξέρεις πώς νιώθω για σένα;

Τι κι αν πέρασαν δύο χρόνια;

Ακόμα τα ίδια νιώθω.

Με κέρδισες από πολύ μικρή και πώς να ξεκολλήσω τώρα;

Άτιμο πράγμα η πρώτη αγάπη.

Αγάπη; Απωθημένο; Ποιος ξέρει;

Δεν είμαι σε ρομαντική διάθεση.

Το άγχος θα φταίει.

Ας ξεχαστώ όμως τώρα...

Μου έμειναν άλλα 14 μαθήματα.

Αλλά δε θα αγχωθώ.

Καλοκαίρι έρχεται!

Άσχετα που ρίχνει καρεκλοπόδαρα εδώ και μια βδομάδα σ' αυτήν την πόλη - απομίμηση του Λονδίνου!

Χαλαρώνουμε τώρα.

6 ακόμη διάβασαν τις κρυφές της σκέψεις...:

Λύρις είπε...

Χαχαχα α ρε Πούκο! Θυμάσαι όταν σε πρωτοείπα έτσι γελούσες... Αχ, αγάπη μου, ποτε θα παντρευτούμε; Ότιιι να ναιιιιιι..........................

Ναι μια χάρη! Σιγά το άγχος ρε! Εσύ απλά θα είσαι μαζί μου, δε θέλει και κάνα ιδιαίτερο ταλέντο ή προετοιμασία αυτό! [=

Σ'ΕΝΙΩΣΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΠΑΝΤΟΥ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑΑΑΑΑ

Αγάπη είπε...

Με το Αγαπούλκο γελάω ρε! :D

Τι σιγά το άγχος; Συνειδητοποιείς τη σημασία αυτής της συνάντησης κορυφής; Ούτε καν Σαρκοζί - Μέρκελ! Αχ, αχ, τέλος πάντων...

Μ' αρέσουν τα ασυνάρτητα σχόλια στις ασυνάρτητες αναρτήσεις!

(Ασυνάρτητες αναρτήσεις, καλό ε;)

Λύρις είπε...

Όχι ρε με το Πούκο! Νομίζω το διάβασα κάπου πρόσφατα (ναι ρε, στις εφημερίδες!)

Η συνάντηση κορυφή δε θα γίνει μόνο και μόνο επειδή την έχουμε μελετήσει τόσο πολύ!

Α.Α
(ασυνάρτητη ανάρτηση)

Άδικη Κατάρα είπε...

Αχ, αυτές οι εξετάσεις...

Σε τελειώνουν ολοκληρωτικά, μεγαλοποιούν μπροστά στα μάτια σου όλες σου τις ανησυχίες, σε τρομάζουν, σε αγχώνουν...

Και... τελικά περνάνε, κι είναι όλα πιο καλά, πιο ελεύθερα.

Βλέπεις... Τώρα είναι η στιγμή που θα ζαλίζεσαι από τα πολλά μαθήματα, μα όλα αυτά συμβαίνουν για να ξυπνήσεις ένα πρωί και να είναι όλα μια όμορφη γλυκιά ανάμνηση.

Καλησπέρα

elh είπε...

''ασε με ανθρωπε να κανω οτι αισθανομαι βαρεθηκα για πραγματα σωστα να μου μιλανε..''


Αγαπη με κανες να χαμογελασω...

Μην αγχωνεσαι για τις πανελληνιες..
Απλα απο τα πρωτα χρονια του σχολειου μας πιπιλανε τα μυαλα και τις εχουμε στο μυαλο μας σαν κατι φοβερο..

Οπως ειπες ''διαβαζεις αρα γραφεις'..Θα δεις πως ολα θα πανε μια χαρα!

Αγάπη είπε...

Μακάρι να είναι όπως τα λέτε κορίτσια... Και καλώς ήρθατε στις Κρυφές Σκέψεις :D

Previous Post Next Post Back to Top