31/5/10

Στιγμές.

Όλη μου η μέρα, από τη στιγμή που θα ξυπνήσω μέχρι τη στιγμή που θα κλείσω τα μάτια μου για να κοιμηθώ είναι σαν ένα ωραίο όνειρο που βλέπεις ένα μεσημέρι Αυγούστου ξαπλωμένος στη σκιά, ξέγνοιαστος και ήρεμος.


Η μουσική ακούγεται τόσο όμορφα στα αυτιά μου πλέον.

Ζω δυνατές στιγμές μαζί σου.

Η στιγμή που είμαστε μαζί και νομίζω ότι θα ξυπνήσω επειδή είναι όνειρο, αλλά τελικά δεν ξυπνάω ποτέ.

Η στιγμή που μου χαμογελάς.

Η στιγμή που αγγίζεις το δέρμα μου με τα ακροδάχτυλά σου και γελάς γιατί με νιώθεις που ανατριχιάζω.


Ερωτεύομαι τα μικρά, απλά, καθημερινά πράγματα μαζί σου.

Το χρώμα των ματιών σου στον ήλιο.

Οι ρυτίδες που σχηματίζονται στο μέτωπό σου όταν σε εκπλήσσω.

Το χαμηλωμένο σου βλέμμα όταν δε θέλεις να πεις τίποτα, αλλά περιμένεις να μαντέψω τι σκέφτεσαι για να δεις πόσο σε ξέρω.

Ένα τραγούδι που μου αφιέρωσες γιατί ο τίτλος του είναι το όνομά μου.


Όταν δαγκώνεις τα χείλη σου και ξέρω ότι ετοιμάζεσαι να με φιλήσεις.

Ένα τραγούδι που μου έμαθες να παίζω στην κιθάρα.


Όταν κρατάς το τελευταίο κομμάτι της τούρτας για μένα.


Όταν είμαστε ανάμεσα σε πολύ κόσμο και βάζεις τα χέρια σου προστατευτικά στη μέση μου.

Όταν ψιθυρίζεις το όνομά μου για να με ξυπνήσεις όσο πιο ανώδυνα γίνεται.

Όταν έρχομαι χωρίς προειδοποίηση και χαμογελάς που με βλέπεις.

Όταν η σιωπή σου λέει όλα αυτά που δε θες να πεις.

Όταν κοιμάσαι κολλημένος πάνω μου και η αναπνοή σου γαργαλάει το αυτί μου.


Όταν μαθαίνω κάτι καλό και το πρώτο άτομο που θέλω να το πω είσαι εσύ.

Όταν ξενυχτάμε όλη τη νύχτα στο μπαλκόνι και φιλοσοφούμε.

Μια αγκαλιά εκεί που δεν το περιμένω.



Ο τρόπος που κοιτάς για να δεις την ώρα στο ρολόι σου.

Όταν με βοηθάς να μαζέψω τα πράγματά μου.

Όταν με κοιτάς έντονα στα μάτια και αισθάνομαι σαν να διαβάζεις την ψυχή μου.

Όταν ξυπνάω το βράδυ και νιώθω ότι με έχεις ακόμα στην αγκαλιά σου.

Το γεγονός ότι είσαι ερωτευμένος μαζί μου.

Και ακόμα δυσκολεύομαι να το πιστέψω.





2 ακόμη διάβασαν τις κρυφές της σκέψεις...:

Katerina... είπε...

μόλις περιέγραψες αυτό που ονειρεύομαι...
και το τραγουδι στο τέλος... τυχαίο;
Ελπίζω πως όχι!
ΕΙΝΑΙ ΥΠΈΡΟΧΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..
Είσαι πολύ τυχερή.. να ξέρεις!

Αγάπη είπε...

Καθόλου τυχαίο Κατερίνα...!
Απλά κάποια πράγματα στη ζωή μας είναι σαν ένα τεράστιο όνειρο και πρέπει να τα χαρούμε όσο περισσότερο γίνεται... Το ιδανικό έρχεται όταν έχεις μάθει να αγαπάς... :)

Previous Post Next Post Back to Top