7/6/10

Για σένα.

Αλήθεια, υπάρχουν λόγια για να περιγράψω αυτό που νιώθω για σένα;

Πριν σε γνωρίσω και νιώσω όλα αυτά που νιώθω για σένα, ήταν σαν να ήμουν σε κώμα.

Ζωντανό μυαλό, αλλά άψυχες σκέψεις.

Γεμάτο βλέμμα, αλλά χωρίς νόημα.

Υπέροχες ιδέες, αλλά καθόλου κίνητρα.

Και μετά εμφανίστηκες εσύ στη ζωή μου.

Και το μυαλό μου απέκτησε ζωή.

Και η καρδιά μου χτύπησε κανονικά.

Και είχα πλέον κίνητρο για τους στόχους μου.

Και ξαναγεννήθηκα.

Με άλλαξες χωρίς καν να το ξέρεις.

Με αλλάζεις ακόμα και σήμερα.


Αν έχω βιώσει ποτέ το συναίσθημα της ευτυχίας, το 'χω βιώσει χάρη σε σενα.

Όλη μου η εφηβεία έχει χαραγμένο επάνω το όνομά σου.

Οι στιγμές που θα θυμάμαι θα είναι αυτές που πέρασα μαζί σου.

Κλαίω πολύ όταν σκέφτομαι τα χρόνια που έχασα προσπαθώντας να πείσω τον εαυτό μου ότι δε σ' αγαπάω άλλο δημιουργώντας ανώφελες σχέσεις.

Και πασχίζω να σε κρατήσω στη ζωή μου γιατί μόνο εσύ με έκανες να δω την αλήθεια.

Μια αλήθεια, της οποίας την ύπαρξη αγνοούσα παντελώς τόσα χρόνια.

Μια μελωδία που δεν είχα ακούσει ποτέ.

Ένα συναίσθημα αληθινό, πέρα από κάθε φαντασία, πέρα από κάθε όνειρο.

Κάτι που δε μπορείς να νιώσεις βλέποντας ταινίες ή ακούγοντας τραγούδια που μιλούν για αγάπη.

Κάτι που το νιώθεις.

Ένας λόγος για να ζω.

Κι αν με ρωτούσαν τι νιώθω για σένα θα έλεγα ξανά αγάπη...

Καθαρή, ανιδιοτελής αγάπη.

Παιδιάστικη βέβαια και ίσως λίγο ανώριμη.

Αλλά αληθινή μέχρι το τέλος.

Και σαν αντάλλαγμα δε ζητάω τίποτα από σένα.

Μόνο να συνεχίσεις να βρίσκεσαι στη ζωή μου για να κρατάς ζωντανό το μοναδικό αληθινό πράγμα που υπάρχει μέσα μου... την αγάπη μου για σένα.


Πόσο φοβάμαι πως ίσως μια μέρα σε χάσω...
Και πώς να σε ξεχάσω, που τόσο σ' αγαπώ;






7 ακόμη διάβασαν τις κρυφές της σκέψεις...:

Λύρις είπε...

Πολύ όμορφα τα συναισθήματα σου και ακόμα πιο όμορφος ο τρόπος που τα εκφράζεις. Ξέρεις με τι δε συμφωνώ οπότε δεν επαναλαμβάνομαι. Ξέρω ότι δε θες να κρίνουμε αυτά σου τα αισθήματα, αλλά πιστεύω ότι ξέρεις πως αυτού του είδους η άρνηση θα σε αφήσει στάσιμη. Και θα μου πεις "Το ξέρω και δε με νοιάζει". Η "αγάπη" δεν είναι πλέον.. πως να το πω... δε σε εξελίσσει σαν άνθρωπο όταν προκαλεί τέτοια συναισθήματα, και όσο και αν προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου ότι αυτό που νιώθεις είναι ωραίο, είμαι φίλη σου και βλέπω ότι δε σου κάνει καλό. Κάποτε θα έλεγες σε κάποιον να μη φορά ωτοασπίδες, τώρα το λέω εγώ σε εσένα. Βοήθησε τον εαυτό σου. Κάντον να θέλει.

Αγάπη είπε...

Ίσως να μου κάνει καλό και να μην έχω τη δυνατότητα να το δω... Το τελευταίο δεν κατάλαβα... "Κάντον να θέλει". Τι να θέλει;

Λύρις είπε...

Κάνε τον εαυτό σου να θέλει να προχωρήσει.

Να σου κάνει καλό και να μην έχεις τη δυνατότητα να το δεις; Σταμάτα να κοροιδεύεις και να προφυλάσσεις τον εαυτό σου. Και να σου κάνει καλό, έχει νόημα αφού δεν μπορείς να το δεις; Εννοώ μετά από τόσο πολύ καιρό. Και για πόσο ακόμα θα μένεις στο ίδιο σημείο; Μέχρι να δεις αυτό το καλό; Και όταν το δεις τι θα γίνει; Από μόνη σου είπες ότι δε θες κάτι από αυτόν. Τι νόημα έχει να του αφιερώνεις τόσα συναισθήματα;

Αγάπη είπε...

Δυστυχώς αυτή τη σχέση δε μπορώ να την δω έτσι και το ξέρεις. Είναι κάτι ιδιαίτερο. Αγαπάω αυτό που με σκοτώνει. :P Καλά, υπερβάλλουμε λίγο, δεν έχω πέσει και στα ναρκωτικά! Απλώς πού και πού μελαγχολώ...

Λύρις είπε...

Ναι απλώς όλη σου η καθημερινότητα περιστρέφεται γύρω του. Δεν είναι θέμα μόνο η μελαγχολία.
Τέλοσπάντων, I know a lost case when I see it. Θα δείξει

Αγάπη είπε...

Ατάκα του House το τελευταίο;
Κάποτε δεν περιστρεφόταν μόνο η καθημερινότητα, αλλά και όλος ο κόσμος μου. Όλες οι σκέψεις μου, όλα τα όνειρά μου. Δεν με είχες ζήσει (ευτυχώς για σένα) εκείνη την εποχή. Τώρα φαίνομαι "φυσιολογική" σε σχέση με τότε. Εγώ πιστεύω και το άλλο... Ό,τι ο έρωτας (ή η αγάπη, όπως το δέχεται κανείς) μπορεί να σε ταλαιπωρεί αλλά κατά βάθος είναι πανέμορφο συναίσθημα...

Fairy είπε...

Καποιοι ερωτες δεν σβηνουν... Δεν τους αγγιζει το περασμα του χρονου.. Ο Ερωτας παραμενει παντα ζωντανος απλα εχει σβησει η φλογα.. Κι ομως Καποιοι Ερωτες..Καποιες αγαπες παντα θα σε καθοριζουν.. Θα σε μαγευουν.. Ακομα και αν δεν ειναι στη ζωη σου.. Να χαιρεσαι που εγραψε μεσα σου..Στο μυαλο και στην καρδια σου και ακομη περισσοτερο στην ιδια σου την ψυχη...

Υ.Γ Μην ξεχνας να Χαμογελας

Previous Post Next Post Back to Top