13/6/10

Όνειρο ήτανε (;)

Ήταν φθινόπωρο.

Φορούσα ένα μακρύ παλτό και δερμάτινα γάντια.

Κρύωνα πολύ.

Ήμουν χαμένη μέσα σε μια τεράστια πόλη.

Κρατούσα ένα χαρτί που μου είχες δώσει με οδηγίες για το πώς θα έρθω να σε βρω.

Μόλις πήρα το μετρό, χάθηκα.

Με βοήθησαν κάποιοι κύριοι, πολύ συμπαθητικοί και πρόθυμοι.

Με ρώτησαν σε ποια περιοχή μένεις και τους είπα.

Μου έδειξαν το δρόμο και ήρθαν μαζί μου σε περίπτωση που χανόμουν ξανά.

Σταματήσαμε σε μια πλατεία

"Δεν είναι εδώ" τους είπα απογοητευμένη κοιτάζοντας γύρω μου. "Ήρθαμε σε λάθος μέρος".

Εκείνοι δε μου απάντησαν. Κοίταζαν πίσω μου.

Γύρισα απότομα το κεφάλι.

Το ύφος μου απογοητευμένο που για ακόμη μια φορά έχασα την ευκαιρία να σε δω.

Και σε είδα να στέκεσαι ακριβώς πίσω μου, χαμογελώντας.

Πιο ψηλός από μένα, φορούσες μία καφέ ζακέτα και ήσουν απόλυτα ήρεμος.

Η καρδιά μου πλυμμήρισε από ευτυχία.

Σε είχα μπροστά μου επιτέλους!

Μετά από τόση αναμονή, τόση ταλαιπωρία, τόσα σχέδια, ήσουν ΕΔΩ, κοντά μου!

Αμέσως σε αγκάλιασα, ακούμπησα το κεφάλι μου στο στήθος σου και έμεινα εκεί για λίγα δευτερόλεπτα για να συνειδητοποιήσω ότι επιτέλους σε άγγιζα.

Έχωσα τα χέρια μου μέσα στη μισάνοιχτη ζακέτα σου για να ζεσταθώ.

Μου είπες ότι πάντα κρυώνω και γέλασες.

Αλλά με άφησες να σε αγκαλιάσω όσο ήθελα.

Μου χάιδεψες τα μαλλιά και μου έδωσες κάτι που κρατούσες στο χέρι σου αλλά δεν το είχα παρατηρήσει.

Ήταν ένα αρκουδάκι που έλεγε "Καλημέρα".

"Γιατί λέει καλημέρα και όχι σ' αγαπώ;" σε ρώτησα με παράπονο.

"Για να το βλέπεις κάθε μέρα που θα ξυπνάς και να νομίζεις ότι στο λέω εγώ", μου είπες.

Με πήρες απ' το χέρι και κάναμε μια μεγάλη βόλτα.


Δε μπορούσα να το πιστέψω ότι ήσουν εσύ, ότι ήμουν εγώ. Ότι ήμασταν επιτέλους μαζί...

Ένας ήχος μου υπενθύμισε ότι δεν ήμουν εκεί.

Άνοιξα τα μάτια.

Και τότε κατάλαβα πως η επιθυμία μου να σε δω δε θα γίνει πραγματικότητα.

Τουλάχιστον όχι σύντομα.

Ένα όνειρο διαρκεί όσο ένα φιλί λένε.

Και χωράει μέσα του όλες τις επιθυμίες και τις κρυφές σκέψεις των ανθρώπων...



0 ακόμη διάβασαν τις κρυφές της σκέψεις...:

Previous Post Next Post Back to Top