28/8/11

Ευχαριστήριο. Αληθινό.

Το πιο πιθανό είναι να μην το διαβάσεις ποτέ, μιας που, απ' ό,τι μου είπες, το blog μου σου φάνηκε πολύ... μελοδραματικό για σένα, αλλά η αλήθεια είναι πως δεν γράφω για να το δεις.  Ελπίζω, ωστόσο να μπεις στον κόπο να το διαβάσεις αν έχεις κάποια υποψία ότι μπορεί να λέω για σένα.

Όχι ένα τυπικό ευχαριστήριο...
Κάτι αληθινό, από μέσα μου.

Σ' ευχαριστώ λοιπόν, γιατί μου απέδειξες ότι είχα δίκιο. Το δέσιμο με τους ανθρώπους είναι άκρως επικίνδυνο και καλώς το απέφευγα. Λυπάμαι που αφέθηκα και σε έκανα εξαίρεση στον κανόνα μου... Ωστόσο, δε μετάνιωσα.

Σ' ευχαριστώ, γιατί με βοήθησες να καταλάβω τα λάθη μου, ακόμη κι αν στο τέλος σε πρόδωσα.

Σ' ευχαριστώ, γιατί μου έδειξες όλες σου τις πλευρές, μία προς μία. Γιατί μου άνοιξες την πόρτα των πιο κρυφών σου σκέψεων και με άφησες να μπω και να γιατρέψω όποια πληγή μπορούσα.

Σ' ευχαριστώ που άφησες την πιο σκοτεινή σου πλευρά για το τέλος. Μου έδειξες ότι οι άνθρωποι δεν είναι τέλειοι, με προσγείωσες στην πραγματικότητα και μου υπενθύμισες να προσέχω.

Σ' ευχαριστώ, γιατί, παρ' όλο που δε θα είμαστε ποτέ ξανά φίλοι (μήπως ήμασταν και ποτέ τελικά;), όχι απλώς θα σε θυμάμαι, αλλά θα κρατήσω τα πιο όμορφα πράγματα που μου έδωσες...

Σ' ευχαριστώ, γιατί ήσουν αληθινός - όσο αληθινός μπορεί να είναι ένας άνθρωπος.


Αν η ζωή μου ήταν βαγόνι, θα ήσουν από τους πιο ενδιαφέροντες συνεπιβάτες.
Καλή τύχη...



Είσαι και των θετικών επιστημών... Ταίριαζε.

The Scientist - Colplay
Come up to meet you, tell you I'm sorry 
You don’t know how lovely you are
I had to find you, tell you I need you,
tell you I set you apart
Tell me your secrets and ask me your questions 
 Oh, let’s go back to the start
Runnin' in circles 
Comin' in tails,
 Heads on a science apart

Nobody said it was easy
It's such a shame for us to part
Nobody said it was easy
No one ever said it would be this hard
Oh take me back to the start...

I was just guessin' a
t numbers and figures, 
Pullin' the puzzles apart
Questions of science, 
science and progress, do not speak as loud as my heart
Tell me you love me
come back to haunt me
Oh when I rush to the start
Runnin’ in circles, chasin' in tails, 
comin' back as we are

Nobody said it was easy
Oh, it’s such a shame for us to part
Nobody said it was easy
No one ever said it would be so hard
I’m goin’ back to the start...

0 ακόμη διάβασαν τις κρυφές της σκέψεις...:

Previous Post Next Post Back to Top