18/3/12

Χαράματα Κυριακής

Αυτή η νύχτα είναι ατελείωτη. Πώς να την περάσω μόνη;


Είναι μέρες που τριγυρνάς στο μυαλό μου.
Εισέβαλες έτσι ξαφνικά στις σκέψεις μου. 
Με ρώτησες; Όχι.
Γιατί ήρθες χωρίς να με ρωτήσεις; 
Ποιος σου έδωσε το δικαίωμα να μπεις στο μυαλό μου μετά από τόσους μήνες; 

Πήρα τόσο πάθος και τόσο μίσος από σένα... Ευχαριστήθηκα και τα δύο. 
Δε μετάνιωσα στιγμή. Ίσως να ήταν "γραφτό να γίνει".

Κάθε φορά που σκέφτομαι γιατί με μισείς, οι λόγοι δεν είναι αρκετοί.
Γιατί δεν το πιστεύω.
Θα 'θελα αυτή τη στιγμή να ήμουν εκεί και να πεφτα στην αγκαλιά σου. Ξέρεις τι θα έκανες; Θα με κρατούσες τόσο σφιχτά όσο ποτέ άλλοτε.


Είναι δύσκολη αυτή η ώρα.
Δε μπαίνουν σε σειρά οι σκέψεις. 
Είναι σκιές που χορεύουν στο παράθυρο, δεν κάθονται ήσυχες. 
Πώς να τις ημερέψεις...
Οι εικόνες πετούν μέσα από τις φλόγες των κεριών και ξαναζωντανεύουν μπροστά μου.
Αγγίγματα αναντικατάστατα. Χείλη που έκαιγαν. Και εγώ να λιώνω σαν κερί... 
Θυμάσαι; Εγώ ναι.


Παραλογίζομαι. 
Αυτές οι νηφάλιες σκέψεις είναι οι πιο επικίνδυνες... γιατί αύριο θα τις θυμάμαι. Κι ίσως τις μετανιώσω. Ίσως σβήσω αυτό το κείμενο. Ίσως πάλι κοιμηθώ με την ψευδαίσθηση ότι κοιμάσαι δίπλα μου...

Δεν ξέρω τι ήθελα τελικά από σένα και τι κατέληξα να έχω. Ξέρω στα σίγουρα όμως τι έχασα. 

Χάνομαι στο παραμύθι που πλέξαμε... κατά λάθος.

Καλό ξημέρωμα και καλή τύχη... χωρίς να ξέρω αν το εννοώ ή αν το αξίζεις.


3 ακόμη διάβασαν τις κρυφές της σκέψεις...:

L.M. είπε...

grafeis para poly oraia... taksidepsa gia 2 lepta...
following now.
Otan exeis xrono perna apo to blog mou gia kafe...
filakia
beauty-is-within.blogspot.com

Αγάπη είπε...

Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ...:) Θα περάσω! Φιλιά!

dwrothea είπε...

Kala milame ...exw patheii plaka grafeis polu wraia .... logia pragmatika pou exoun polu noima ... sungxaritiria.....pragmatika...!!!

Previous Post Next Post Back to Top